۱۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۳۸

امام جمعه سنندج:

دولتمردان دولت سیزدهم به فکر ارتقای اعتماد عمومی باشند

دولتمردان دولت سیزدهم به فکر ارتقای اعتماد عمومی باشند

سنندج- امام جمعه سنندج گفت: دولتمردان در دولت سیزدهم باید برای خدمت به مردم تلاش بیشتری نسبت به دولت های گذشته داشته باشند تا بتوانند اعتماد و مشارکت عمومی را در جامعه تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: متأسفانه به دلیل عملکرد ضعیف مدیران در دولت گذشته شاهد کاهش اعتماد مردمی و بروز مشکلات معیشتی در جامعه هستیم.

وی افزود: دولت سیزدهم اگر می‌خواهد مشارکت و همراهی مردم را در برنامه‌هایش داشته باشد باید تلاش بیشتری در راستای خدمت رسانی به مردم انجام دهد.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: هم اکنون مبحث اشتغال و معیشت دغدغه اصلی مردم بوده و انتظار می‌رود دولت سیزدهم با برنامه ریزی و تلاش مضاعف برای کاهش و رفع این دغدغه‌ها تلاش کند.

ماموستا رستمی در ادامه خطبه‌های این هفته با تسلیت جان باختن ۱۶ نفر از هم استانی‌هایمان در حادثه سقوط مینی بوس در کامیاران اظهار کرد: ارتقای استانداردهای جاده‌ای و امنیت وسایل نقلیه در کنار توجه ویژه به قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله مواردی است که برای جلوگیری از اینگونه حوادث ناگوار باید مدنظر قرار گیرد.

امام جمعه سنندج با اشاره به آیات قرآن کریم به جایگاه والای رسول الله (ص) در کائنات اشاره کرد و گفت: حضرت محمد (ص) الگوی همیشگی مسلمانان و مؤمنان برای زندگی سعادتمندانه هستند و ما به عنوان پیروان دین اسلام موظف به پیروی از سیره ایشان هستیم.

ماموستا رستمی افزود: اسلام مترقی‌ترین برنامه زندگی را به پیروان خود ارائه کرده است و اگر در جامعه شاهد کاستی‌هایی هستیم نشان دهنده بی توجهی ما نسبت به عمل به آموزه‌های اسلامی هستیم.

کد خبر 5295923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha